.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت اخراج بازیکن جنجالی پرسپولیس چه بود ؟
علت اخراج بازیکن جنجالی پرسپولیس چه بود ؟

شيث رضايي يك روز پس از دربي از تيم فوتبال پرسپوليس اخراج شد.

به گزارش فردا ، در حالي كه باشگاه پرسپوليس علت اين اخراج را فني دانسته است برخي منابع خبري از حضور اين بازيكن در يك مهماني شبانه پيش از برگزاري دربي خبر داده اند.

باشگاه پرسپوليس اعلام كرده است كه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شیث رضایی را در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشت.

پرسپوليسيها در ادامه عنوان نمودند پس از بررسی عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های این تیم در برابر ملوان بندرانزلی و استقلال تهران، علی دایی شیث رضایی را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی پرسپولیس در خصوص این بازیکن تصمیم گیری کند.

اما در اين بين نكته قابل توجه احضار شيث رضايي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال است.

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شيث رضايي مدافع تيم پرسپوليس را در خصوص حوادث بازي داربي براي اداي پاره‌اي توضيحات دعوت كرد.

اين در حالي است كه اين بازيكن در طول مسابقه عمل ناشايستي انجام نداده كه بخواهد درباره آن توضيحي دهد و هر چه هست به حاشيه هاي پيش از دربي مربوط مي شود.

در ميان اين مسائل به وجود آمده گل نيز نوشت در حالي كه در مقطعي از بازي‌هاي ليگ دايي به شيث ميدان نمي‌‌داد،كاشاني پس از اين اتفاقات در مورد شايستگي‌هاي شيث براي دعوت شدن به تيم ملي صحبت كرد و از افشين قطبي خواست تا با كنار گذاشتن كدورت‌ها مدافع بعضا نا آرام وبي انضباط سابق را به تيم ملي دعوت كند و حق او را بدهد.

اين درست كه دايي افتخارات زيادي دارد و خيلي‌ها فوتبال ايران را با دايي مي‌شناسند ولي بعضي‌ها معتقدند كه دايي بسيار سخت گير وکم گذشت است و کوچکترين بي انضباطي را تحمل نمي کند وبه سبک مربيان بزرگي که در اروپا با آنها کار کرده ، مي خواهد ديسيپلين کاملي در تيم ايجاد کند که اين به هيچ وجه بد نيست اما بعضا فضاي آماتور فوتبال ايران مقابل اين نوع رفتار حرفه اي موضع مي گيرد.

شايعه حضور شيث در يك ميهماني شبانه و ماجراي موهاي تراشيده وي نيز آخرين شايعات در مورد علت اخراج او بود. رضايي كه با توجه به شرايط خاصش ترجيح مي‌دهد صحبتي نكند فقط به اين باور است كه وجود اين مشكلات و اين شايعات بي‌جهت و بي‌پايه نيست و بعضي‌ها به دنبال اين هستند تا براي او پاپوش درست كنند.


شيث در اين بين علت تراشيده شدن موي سرش را اين گونه عنوان نموده است: «چون توي بازي با ملوان اشتباه كردم ساعت 6 صبح موهاي خودم را تراشيدم. حالا بگوييد با اين اتفاقي كه صبح افتاد بايد چه كار كنم!»

بنابراين گزارش به نظر مي رسد با توجه به احضار كميته انضباطي و تراشيده شدن موي سر اين بازيكن علت اخراج شيث رضايي چيزي به جز مسائل فني باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.759 seconds.